INFOLINIA +48 698 694 905

Logo Audyt WCAG 2.1
Szkolenia

Wyzwania copywritera w dobie AI. Rzuć wyzwanie sztucznej inteligencji

Dwie dłonie ułożone na klawiaturze laptopa; jedna dłoń ludzka, druga robota; w tle na stole przedmioty biurowe, telefon i okulary.
Żródło: Freepik.com

Jak zmienia się rynek pracy dla osób zajmujących się tworzeniem treści w erze AI? Czy sztuczna inteligencja może zastąpić copywriterów? Jak powinni się dostosować do tych zmian?

Odpowiedzi na te pytania są kluczowe dla przyszłości tego zawodu, jak i wielu innych opartych na odtwórczych i powtarzalnych czynnościach.
Wraz z dynamicznym rozwojem technologii, rynek pracy dla twórców treści ulega rewolucji. 

Ewolucja Rynku Pracy dla Copywriterów

Upowszechnienie sztucznej inteligencji w znacznym stopniu zmieniło rynek pracy dla copywriterów, w ekstremalnie krótkim czasie. 

Dzięki narzędziom do generowania treści opartym na AI, coraz więcej firm korzysta z automatyzacji w tworzeniu artykułów, opisów produktów czy nawet treści marketingowych. 
To sprawia, że tradycyjne zadania copywritera mogą być łatwo zautomatyzowane, co stawia przyszłość zawodu pod znakiem zapytania.

Ten artykuł napisał ChatGPT. Czy potrafisz zrobić to lepiej? 🙂 

Wyzwania Dla Twórców Treści

W obliczu narastającej konkurencji ze strony AI, twórcy treści internetowych muszą stawić czoła nowym wyzwaniom. 

Jednym z głównych zadań jest konieczność doskonalenia swoich unikalnych umiejętności, aby być konkurencyjnym na rynku pracy. Tworzenie treści, które wyróżniają się oryginalnością, kreatywnością i wartością dodaną staje się kluczowe. 

Copywriterzy muszą być bardziej kreatywni i zwracać uwagę na elementy, które trudniej odtworzyć za pomocą AI, takie jak emocje, unikalny styl pisania czy głębsze zrozumienie potrzeb odbiorców.

Rosnące Oczekiwania Pracodawców

Nie bez znaczenia jest także tworzenie treści dostępnych cyfrowo. Firmy oraz instytucje, dostosowując swoje strony internetowe do standardów WCAG2.1 są zainteresowane nie tylko spełnianiem tych wymogów, ale także utrzymaniem standardu dostępności. 

Regularne dostarczanie artykułów i innych treści dostępnych cyfrowo pozwala ograniczać właścicielom firm koszty ciągłego dostosowywania stron i aplikacji. Okazuje się więc, że dostosowanie treści pod SEO to nie jedyne wymaganie szefów wobec copywriterów. 

Czy wiesz, jak pisać zgodnie z WCAG 2.1?

Oferujemy Szkolenie Online dla Copywriterów

Wychodząc naprzeciw tym wyzwaniom, proponujemy rozwiązanie dla copywriterów, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności i być konkurencyjnymi na rynku pracy. 

Oferujemy wygodne szkolenia online dla twórców treści, które pozwolą doskonalić swoje umiejętności w zakresie dostarczania treści dostępnych cyfrowo na różne platformy.
Nasze szkolenia są oparte o najnowsze trendy i polegają na analizie studium przypadku (case study) uwzględniając zmiany na rynku spowodowane rozwojem AI. 

Po ukończeniu szkolenia kursanci otrzymują certyfikat potwierdzający ich nowe umiejętności. Taki certyfikat podniesie wartość copywritera na rynku pracy nie tylko wśród freelancerów. 

Treści dostępne cyfrowo przede wszystkim stanowią wartość dla podmiotów takich jak samorządy, przedsiębiorstwa skarbu państwa, jednostki budżetowe, fundacje czy stowarzyszenia.

Dlaczego Warto Skorzystać z Naszego Szkolenia?

Oferujemy:

Aktualną Wiedzę 

Nasze kursy to nie odgrzewana wiedza ogólnodostępna w internecie. Aby reagować na najnowsze trendy i techniki w copywritingu, potrzeba wiedzy i doświadczenia audytorów treści. Nasze szkolenia opieramy na aktualnych trendach w SEO na wszystkich dostępnych platformach.

Ekspertyzę Instruktorów

Nasi instruktorzy to doświadczeni od wielu lat twórcy treści i certyfikowani audytorzy stron internetowych oraz aplikacji mobilnych, którzy dzielą się swoją wiedzą i praktycznymi wskazówkami. Specyfika audytowania podmiotów publicznych, firm czy fundacji lub stowarzyszeń jest różnorodna. Warto skorzystać z wiedzy mentora i przekuć ją na swój sukces zawodowy w copywritingu.

Praktyczne Zadania

Nasi kursanci mają możliwość praktycznego stosowania nowo zdobytej wiedzy poprzez analizę różnorodnych zadań i projektów na bazie realnych case study. Wiedza teoretyczna jest ogólnodostępna w sieci. Dzięki szkoleniu zyskasz wiedzę niedostępną w otwartych zasobach.

Wsparcie i Feedback

Zapewniamy wsparcie i regularny feedback, aby nasi kursanci mogli ciągle się rozwijać i doskonalić swoje umiejętności. Dodatkową wartością szkolenia jest forma dyskusji i rund pytań odpowiedzi, zamiast suchego wykładu. Dzięki temu uzyskasz odpowiedzi na swoje pytania specyficzne dla danej branży lub platformy działania.

Nie odkładaj podnoszenia swoich kompetencji na ostatnią chwilę – Zapisz się już teraz na dogodny dla siebie termin. Po więcej informacji kliknij w przycisk poniżej.