Przedsiębiorstwo Państwowe „PORTY LOTNICZE” zobowiązuje się zapewnić dostępność swoich
stron internetowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron
internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do serwisu internetowego https://baltona.pl.
Data publikacji strony internetowej: 2016.03.19
Data publikacji deklaracji dostępności: 2022.03.14
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2022.03.09
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Zapewnienie dostępności naszych serwisów to dla nas ważny proces. Obecnie intensywnie pracujemy nad dostosowaniem naszych serwisów do wymagań ustawy o dostępności cyfrowej. W miarę naszych możliwości będziemy rozszerzać dostępność naszych serwisów o treści i elementy wskazane poniżej.
Treść w trakcie przygotowania.
Raport dostępności do pobrania pod linkiem.
Data sporządzenia deklaracji: 2022-03-14.
Deklarację sporządzono na podstawie oceny przeprowadzonej przez podmiot zewnętrzny.
Data ostatniego przeglądu deklaracji: 2022-03-14.
Na tej stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą odpowiedzialną jest:
Pan: Sebastian Czecharowski, Kierownik Zespołu Jakości Obsługi Klienta
Adres poczty elektronicznej: skargi.reklamacje@ppl.pl
Numer Telefonu: +48 22 650 14 46
W zgłoszeniu podaj:
Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do występowania z żądaniem zapewnienia cyfrowej dostępności stron internetowych i aplikacji mobilnych lub ich elementów. Każdy ma także prawo żądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy
termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny
sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, z Twojego
zgłoszeniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Jeżeli nasze działania nie będą dla Ciebie zadowalające, możesz zgłosić skargę do, Wojewódzkiego
Przykładowego Urzędu. Jeżeli nadal będziesz mieć uwagi do naszych działań związane z dostępnością
cyfrową możesz zgłosić je do Rzecznika Praw Obywatelskich.